Hoe werkt het?
Dressr is een online verhuurservice gevestigd in Mortsel. Wij bieden een verscheidenheid aan modeartikelen, waaronder kleding, handtassen en accessoires van onze partnermerken. Als je lid bent, heb je de flexibiliteit om items te kiezen, te dragen en te ruilen wanneer het jou uitkomt.
Als je je selecties terugbrengt, kun je nieuwe keuzes maken. Mocht u specifieke items uit uw Dressr collectie willen houden, dan kunt u dit voor één of meerdere maanden doen of zelfs een aankoop doen tegen een ledenkorting.
Als u geïnteresseerd bent in een eenmalige huurperiode, kunt u zoveel kledingstukken kiezen als u wilt en deze 10 dagen huren.
Wilt u kledingstukken passen? De Dressr Showroom is elke woensdag, donderdag en vrijdag geopend van 13.00 tot 17.00 uur! Je kunt een afspraak maken en komen passen wat je leuk vindt en ter plekke beginnen met huren.
Verzenden & retourneren
Artikelen retourneren is probleemloos. Je kunt ze allemaal in één keer terugsturen of ervoor kiezen om je huurperiode voor specifieke stukken te verlengen. Als je een item terugstuurt, wordt er een vakje voor je vrijgemaakt zodat je een nieuw item kunt kiezen. Als je bijvoorbeeld een handtas en een blouse hebt gehuurd, kun je de blouse na twee weken terugsturen en de handtas een maand langer houden. Zodra we je pakket op kantoor ontvangen, komt je slot vrij en kun je een ander item kiezen. Het beste deel? Verzending en retourneren zijn bij je lidmaatschap inbegrepen. Je hoeft je pakket alleen maar af te geven bij een Bpost-kantoor in de buurt.
Voor een eenmalige huur betaal je €10 verzendkosten, zowel voor de bezorging als de retourzending. Nogmaals, het is eenvoudig – plak je retourlabel erop en lever je pakket af bij een Bpost-kantoor in de buurt.
Hoe zit het met hygiëne?
Alle Dressr artikelen zijn gloednieuw en komen rechtstreeks van onze partnermerken. Dit betekent dat wanneer wij nieuwe collecties ontvangen, deze stukken nog nooit gedragen zijn. Elk item dat naar ons wordt teruggestuurd wordt professioneel gereinigd, zodat het in uitstekende staat is voor de volgende huurder. Wees gerust, elk stuk wordt na terugkomst gecontroleerd op kwaliteit door zowel onze huurders als onze schoonmaakpartners. We doen er alles aan om je items van hoge kwaliteit te leveren en we sturen nooit items met gebreken naar onze huurders, dus daar hoef jij je geen zorgen over te maken.
Als je je hebt ingeschreven voor een Dressr lidmaatschap of een kledingstuk hebt gehuurd voor een speciale gelegenheid en geen e-mail van ons hebt ontvangen, controleer dan je spam-map. Als je onze e-mail daar aantreft, voeg Dressr dan toe als een van je contacten. Zo niet, neem dan gerust contact met ons op.
Vergeet niet dat je altijd informatie over je account en je gehuurde stukken kunt vinden in je account op onze website.
Dressr accepteert Bancontact, kredietkaarten, KBC/CBC Betaalknop, Belfius Direct Net en ecocheques*.
*Ecocheques kunnen alleen worden gebruikt om stukken van Dressr te kopen.
Sorry, nog niet! Het Dressr team werkt elke dag hard om uw ervaring te verbeteren en we hopen deze optie binnenkort te kunnen bieden.
Een premium access stuk is een kledingstuk met een hoge winkelwaarde in vergelijking met onze basic access stukken.
Niveau 2 en niveau 3 lidmaatschappen hebben toegang tot premium stukken. Tier 1-leden kunnen alleen basisstukken huren.
Over het algemeen kost het huren van een premium accessoire voor een speciale gelegenheid iets meer dan het huren van een basisaccessoire.
Premium kledingstukken zijn te herkennen aan een klein groen kroontje naast het kledingstuk.
Bij Dressr bieden we nieuwe, duurzamere manieren om van mode te genieten. Naast onze flexibele lidmaatschappen is eenmalige huur onze manier om je te helpen een duurzame keuze te maken voor speciale gelegenheden.
In plaats van kledingstukken aan te schaffen die meestal stof in de kast verzamelen zodra je evenement voorbij is, kun je bij Dressr voor een korte periode eersteklas kledingstukken huren voor een fractie van de oorspronkelijke verkoopprijs. Na de huurperiode van 10 dagen, retourneer je ze gewoon naar ons.
Dressr’s catalogus van topstukken is de grootste duurzame modecollectie van België. Al onze stukken zijn beschikbaar voor eenmalige verhuur en als onderdeel van lidmaatschappen.
De huurperiode gaat in op de dag na je bestelling is afgeleverd door onze koerier, direct op het opgegeven verzendadres of bij een afleverpunt in de buurt. Elk Dressr pakket wordt geleverd met een trackingnummer, zodat je de zending kunt volgen en je dag kunt plannen om je topstukken te ontvangen.
U heeft dan 10 kalenderdagen de tijd om van uw gehuurde kledingstukken te genieten. Zodra de 10 dagen voorbij zijn, is het tijd om uw stukken terug te sturen naar Dressr via uw plaatselijke postkantoor met behulp van het retouretiket dat bij uw bestelling is ingesloten. Je hoeft ons niet op de hoogte te stellen van het terugsturen van je pakket, want wij ontvangen een bericht van het verzendbedrijf.
Wij verzenden alle eenmalige huurbestellingen binnen 1 werkdag in samenwerking met lokale verzendbedrijven. Als u uw bestelling plaatst voor 11.00 uur op een werkdag (maandag-vrijdag, met uitzondering van Belgische feestdagen), dan wordt uw Dressr pakket nog dezelfde dag verzonden. Alle leveringen worden geleverd met tracking links en automatische e-mail updates, zodat u uw pakket kunt volgen.
Als je een outfit huurt voor een tijdgevoelige gelegenheid, raden we je aan zo vroeg mogelijk te bestellen om er zeker van te zijn dat je je gekozen outfit op tijd in huis hebt.
In het geval van vertragingen in het verzendproces of andere problemen, neem dan contact met ons op via hello@dressr.be en we zullen ons best doen om een goede oplossing voor je te vinden.
Als je van je selectie hebt genoten en je stukken voor altijd een thuis wilt geven, kun je ze kopen. Je eenmalige huurprijs (exclusief verzendkosten) wordt als korting op je bestelling gecrediteerd, zodat je niet twee keer hoeft te betalen!
Om een stuk te kopen inloggen op je account voordat je huurperiode is afgelopen en klik je op de knop “Kopen” naast het product.
Wanneer u uw eenmalige huurstukken niet binnen de officiële huurperiode van 10 dagen terugstuurt, ontstaan er extra kosten. De eenmalige huurprijs van uw selectie wordt in rekening gebracht voor elke extra periode van 10 dagen waarin we de producten niet hebben teruggekregen.
Als je vragen hebt of een goede reden waarom je je selectie niet op tijd hebt teruggestuurd, kun je contact met ons opnemen via hello@dressr.be.
We zijn blij dat je geniet van je Dressr outfit. Je hebt twee opties om je favoriete stukken te behouden:
Voor eenmalige bestellingen rekent Dressr vaste verzendkosten van €10 retour overal in België.
Om te beginnen met een Dressr lidmaatschap, bezoek je onze lidmaatschapspagina, kies je uit onze drie lidmaatschapspakketten en vul je de benodigde informatie in. Zodra je je gegevens hebt verzonden, ontvang je een bevestigingsmail om je te informeren dat je nu lid bent! Zodra je je hebt aangemeld betaal je een maandelijks of driemaandelijks bedrag zolang je lid blijft.
Let op: om je te kunnen registreren bij Dressr, moet je 18 jaar of ouder zijn en in België wonen.
Onbeperkt huren
Wist je dat je onze stukken voor onbepaalde tijd kunt huren? Dat klopt! Geen vaste terugbrengdata, geen limieten.
Vind je het geweldig? Bezit het!
Ben je verliefd geworden op een van onze stukken? Als lid kun je ervoor kiezen om een stuk dat je op dit moment huurt te kopen voor een exclusieve ledenprijs.
Hergebruik & recycle
Als je je garderobe terugstuurt, zorg er dan voor dat je onze 100% herbruikbare, recyclebare verpakking gebruikt, samen met je retourlabel. Het zijn de kleine dingen die onze planeet groener maken!
Is er iets mis? Geen zorgen!
We willen dat je stukken er precies zo uitzien als je had gehoopt. Als iets je niet bevalt, laat het ons dan weten en je kunt het ruilen voor iets nieuws. Dit geldt ook voor pasfouten EN maatfouten!
En als er een onverwacht stuk in je bestelling zit, van maat tot stijl, kleur en al het andere dat niet gebruikelijk is, stuur ons dan een berichtje en we zorgen ervoor dat je het juiste stuk krijgt.
Fris en schoon
Elk Dressr kledingstuk wordt tussen de verhuur door professioneel gewassen of chemisch gereinigd. Je kunt je kleding dus ongewassen retourneren, of zelf wassen als je ze langer wilt houden, volgens de wasinstructies op het kledinglabel.
Met een Dressr lidmaatschap kun je kledingstukken zo lang als je wilt houden of meteen vervangen. Er zijn geen beperkingen voor de huurperiode. De verzend- en retourkosten zijn bij je lidmaatschap inbegrepen, als je het retourlabel gebruikt dat Dressr in je pakket heeft gedaan om de stukken die je wilt vervangen terug te sturen. Wanneer Dressr de stukken heeft ontvangen en de retourzending na een kwaliteitscontrole heeft goedgekeurd, kun je nieuwe stukken uitzoeken op het platform. Je ontvangt hiervan een e-mail.
Als een stuk uit je selectie niet past zoals verwacht, kun je het gewoon terugsturen naar Dressr.
Gebruik de kaart in het originele pakket om de reden aan te geven waarom je het stuk terugstuurt. Na ontvangst en controle van de kwaliteit van het geretourneerde stuk zullen we je laten weten dat je een nieuw stuk kunt kiezen dat naar je wordt opgestuurd.
Als je advies nodig hebt, kun je ons altijd een bericht sturen op hello@dressr.be.
Als je een onverwacht stuk ontvangt, kun je het gewoon terugsturen naar Dressr. Gebruik alsjeblieft het kaartje in de originele verpakking om de reden aan te geven waarom je het artikel terugstuurt. Na ontvangst en controle van de kwaliteit van het geretourneerde stuk, zullen wij je laten weten dat je een nieuw stuk kunt kiezen dat naar je wordt opgestuurd.
Als je advies nodig hebt, kun je ons altijd een bericht sturen op hello@dressr.be.
Dressr biedt 3 verschillende niveaus van lidmaatschappen:
TOT 2 ITEMS – Alleen de basis
2 stuks: Huur 2 basisaccessoires voor 39€ per maand of 109€ per 3 maanden.
TOT 3 ITEMS – Onze populairste producten
Tot 3 stuks: Huur 3 items met basistoegang OF 1 item met basistoegang & 1 item met premiumtoegang voor 59€ per maand of 159€ per 3 maanden.
TOT 4 ITEMS – De luxe optie
Tot 4 stuks: Huur 4 basis toegangsitems OF tot 2 premium toegangsitems voor 79€ per maand of 219€ per 3 maanden.
Al onze lidmaatschappen zijn inclusief gratis verzending & retourneren, professionele schoonmaakdiensten en exclusieve aankoopkortingen.
Er zijn geen extra kosten of verborgen kosten. Je bent echter wel verantwoordelijk voor verlies of schade aan een stuk.
Let op: u dient Dressr onverwijld schriftelijk te informeren in geval van verlies of beschadiging van de producten. Stuur een e-mail naar hello@dressr.be
Je wordt automatisch gefactureerd aan het begin van elke maand of elke drie maanden, afhankelijk van de betalingskeuze voor je lidmaatschap. Het gefactureerde bedrag is gekoppeld aan het door jou gekozen lidmaatschap. De factureringsperiode is niet gerelateerd aan hoe lang je de stukken houdt.
Ga je voor een grote reis naar het buitenland of wil je even niet huren? Je kunt je Dressr lidmaatschap voor een periode van maximaal 2 maanden per jaar onderbreken en je account, verlanglijstje en bestelgeschiedenis actief houden.
Om uw lidmaatschap te pauzeren, stuurt u een e-mail naar hello@dressr.be om ons te laten weten dat u uw lidmaatschap wilt pauzeren. Dressr kan alleen een pauze inlassen voor het begin van een nieuwe factureringscyclus en na ontvangst en controle van de kwaliteit van de stukken die op dat moment gehuurd worden.
Je kunt je lidmaatschap deactiveren tussen factureringscycli(maandelijks of elke drie maanden). To deactivate your membership, send an email to hello@dressr.be om ons te laten weten dat je je lidmaatschap wilt deactiveren. Dressr kan alleen een lidmaatschap deactiveren vóór het begin van een nieuwe factureringscyclus en na ontvangst en controle van de kwaliteit van alle op dat moment gehuurde stukken.
Je Dressr lidmaatschap heractiveren is eenvoudig! Je kunt hier inloggen op je account, je lidmaatschap bekijken en op de knop “REACTIVATE” klikken.
Dat kan zeker! Om een stuk van je Dressr te kopen, ga je naar je account en selecteer je ‘Kopen’ naast de afbeelding van het stuk. Je betaalt de Dressr prijs minus een korting die is gekoppeld aan je lidmaatschap of de huurprijs die je hebt betaald (in het geval van eenmalige huur).
Omdat je het kledingstuk al hebt kunnen dragen en ervan hebt kunnen genieten, zijn alle verkopen definitief en kunnen ze niet worden geretourneerd.
Als je van gedachten bent veranderd over een stuk nadat je het hebt teruggestuurd, hoef je het alleen maar opnieuw te huren. Zodra je het hebt gehuurd, kun je het kopen.
Alle Dressr bestellingen worden op werkdagen (maandag t/m vrijdag) via Bpost verzonden. Zodra uw bestelling is geplaatst, kunt u rekenen op maximaal twee werkdagen voor verwerking en maximaal twee werkdagen voor levering. Wij kunnen momenteel niet buiten België of naar postbussen verzenden.
We kunnen momenteel niet buiten België of naar postbussen verzenden.
Je kunt maar één verzendadres tegelijk opslaan in je Dressr account. Als je een wijziging wilt aanbrengen, ga dan naar het Profiel gedeelte van je account en selecteer ‘Bewerken’ naast het Verzendadres gedeelte. Als je klaar bent, zal ons systeem de wijziging bevestigen en je account bijwerken.
Je kunt je pakket volgen met het trackingnummer dat in de e-mail met de verzendbevestiging staat.
Voor leden zijn verzending en retourneren inbegrepen bij je Dressr-lidmaatschap. Wij leveren een retouretiket in je pakket, de retourzending is alleen gratis als je het etiket gebruikt dat wij je hebben verstrekt.
Voor eenmalige bestellingen rekent Dressr vaste verzendkosten van €10 retour overal in België.
Wanneer stukken aan ons worden geretourneerd, zorgt Dressr ervoor dat ze zorgvuldig worden gereinigd. Wij maken gebruik van professionele schoonmaakdiensten die zijn ontworpen om virussen en bacteriën te doden. Na het reinigen wordt een stoomoven gebruikt om alle resterende bacteriën en virussen te verwijderen.
We vermijden waar mogelijk chemisch reinigen vanwege de zware chemicaliën die daarbij komen kijken, maar sommige kledingstukken moeten van tijd tot tijd chemisch gereinigd worden.
Onze medewerkers zorgen ervoor dat elk stuk na de reiniging veilig wordt verpakt om extra handelingen te voorkomen. Dankzij dit proces en deze technieken kunnen we je schone en confectie-klare stukken sturen.
Ja, je kunt je kledingstukken wassen of chemisch reinigen, zolang je de wasinstructies volgt die op het label van het kledingstuk staan of in de kledingbeschrijving die je op onze website kunt vinden.
Dat hoeft niet! U kunt al uw kleding ongewassen retourneren. Elk Dressr kledingstuk wordt tussen de huurperiodes professioneel gewassen of chemisch gereinigd.
Nee, het is niet toegestaan om gehuurde kledingstukken om te zomen, te verlengen, op maat te maken of op een andere manier te veranderen. Als je dat wel doet, wordt de Dressr-prijs van het kledingstuk in rekening gebracht.
Hoe werkt het?
Dressr is een online verhuurplatform gevestigd in Mortsel. Wij bieden een verscheidenheid aan modeartikelen, waaronder kleding, handtassen en accessoires van onze partners. Als je lid bent, heb je de flexibiliteit om items te kiezen, dragen en ruilen op jouw gemak.
Het terugbrengen van je selecties stelt je in staat om nieuwe keuzes te maken. Als je bepaalde items uit je Dressr-collectie wilt behouden, kun je dat doen voor één of meer maanden of zelfs een aankoop doen tegen een gereduceerde prijs voor leden.
Als je geïnteresseerd bent in eenmalige verhuur, kun je zoveel stuks kiezen als je wilt en ze voor 10 dagen huren.
Wil je items passen? De Dressr Showroom is wekelijks geopend op woensdag, donderdag & vrijdag van 13u – 17u! Maak een afspraak, kom langs en je kunt passen wat je maar wilt en meteen beginnen met huren.
Verzending en retournering
Het retourneren van artikelen is probleemloos. Je kunt ze allemaal tegelijk terugsturen of ervoor kiezen om de verhuurperiode voor bepaalde items te verlengen. Wanneer je een item terugstuurt, komt er een plek vrij voor jou om een nieuw item te kiezen. Bijvoorbeeld, als je een handtas en een blouse hebt gehuurd, kun je de blouse na twee weken terugsturen en de handtas nog een extra maand houden. Zodra we je pakket op ons kantoor ontvangen, wordt je plek beschikbaar, zodat je een ander item kunt kiezen. Het beste deel? Verzending en retournering zijn inbegrepen in je lidmaatschap. Je hoeft alleen je pakket af te geven bij een nabijgelegen Bpost-kantoor.
Voor eenmalige verhuur geldt een vast tarief van €10 voor verzending, inclusief zowel levering als retour. Opnieuw, het is eenvoudig – bevestig gewoon je retourlabel en lever je pakket in bij een nabijgelegen Bpost-kantoor.
Hoe zit het met hygiëne?
Alle Dressr-items zijn gloednieuw en komen rechtstreeks van onze partners. Dit betekent dat wanneer we nieuwe collecties ontvangen, deze stukken nog nooit zijn gedragen. We reinigen elk item professioneel dat aan ons wordt geretourneerd, om ervoor te zorgen dat ze in uitstekende staat zijn voor de volgende huurder.
Wees gerust, elk stuk wordt gecontroleerd op kwaliteit na terugkeer door zowel onze huurders als reinigingspartners. We zijn toegewijd aan het leveren van hoogwaardige items en we sturen nooit stukken met defecten naar onze huurders, dus daar hoef je geen zorgen over te maken.
Als je je hebt aangemeld voor een Dressr-lidmaatschap of een item hebt gehuurd voor een speciale gelegenheid en je geen e-mail van ons hebt ontvangen, kijk dan in je spammap. Als je onze e-mail daar vindt, voeg Dressr toe aan je contacten. Als dat niet het geval is, neem dan gerust contact met ons op.
Onthoud, je kunt altijd informatie over je account en de gehuurde items vinden in je account op Dressr.be.
Dressr accepteert Bancontact, creditcards, KBC/CBC-betaalknop, Belfius Direct Net en ecocheques*.
*Ecocheques kunnen alleen worden gebruikt voor de aankoop van artikelen bij Dressr.
Nog niet! Het Dressr-team werkt er elke dag aan om je ervaring te verbeteren, en we hopen binnenkort deze optie te kunnen aanbieden.
Een Premium-access artikel is een kledingstuk met een hoge verkoopprijs in vergelijking met onze basisartikelen.
Leden met een lidmaatschap van tot 3 en tot 4 items hebben toegang tot deze premium items. Leden met een up-to 2 lidmaatschap kunnen alleen basic-items huren.
Over het algemeen kost het huren van een Premium-access item voor een speciale gelegenheid iets meer dan het huren van een basic-item.
Premium-access artikelen kunnen worden geïdentificeerd door het kleine, groene kroon icoon naast de vermelding van het kledingstuk.
Bij Dressr bieden we nieuwe, meer duurzame manieren om van mode te genieten. Naast onze flexibele lidmaatschappen is eenmalige verhuur onze manier om je te helpen de duurzame keuze te maken voor speciale gelegenheden.
In plaats van kledingstukken te kopen die meestal stof verzamelen in de kast zodra je evenement voorbij is, kun je premium stukken huren voor een korte periode bij Dressr tegen een fractie van de oorspronkelijke verkoopprijs. Na de verhuurperiode van 10 dagen stuur je ze gewoon naar ons terug.
Premium item collectie van Dressr is de grootste duurzame modecollectie van België. Al onze stukken zijn beschikbaar voor zowel eenmalige verhuur als onderdeel van het membership aanbod.
De verhuurperiode begint op de dag nadat je bestelling is bezorgd door onze koerier, ofwel rechtstreeks op het opgegeven verzendadres, ofwel bij een nabijgelegen afhaalpunt. Elke Dressr-verpakking wordt geleverd met een volgnummer, zodat je de zending kunt volgen en weet wanneer je de items zult ontvangen.
Vervolgens heb je 10 kalenderdagen om van je gehuurde stukken te genieten. Zodra de 10 dagen voorbij zijn, is het tijd om je stukken terug te sturen naar Dressr via je lokale postkantoor met behulp van het retourlabel dat is bijgevoegd bij je bestelling. Je hoeft ons niet op de hoogte te stellen van het terugsturen van je pakket, aangezien we meldingen ontvangen van het verzendbedrijf.
Wij verzenden alle eenmalige verhuurbestellingen binnen 1 werkdag in samenwerking met lokale verzenddiensten. Als je je bestelling plaatst vóór 11.00 uur op een werkdag (maandag tot en met vrijdag, met uitzondering van Belgische feestdagen), wordt je Dressr-pakket diezelfde dag verzonden. Alle leveringen worden geleverd met trackinglinks en geautomatiseerde e-mailupdates, zodat je je pakket kunt volgen.
Als je een outfit huurt voor een gelegenheid met tijdsdruk, raden we aan om zo vroeg mogelijk te bestellen om ervoor te zorgen dat je je gekozen outfit op tijd hebt.
In geval van vertragingen in het verzendproces of andere problemen, neem contact met ons op via hello@dressr.be en we zullen ons best doen om een goede oplossing voor je te vinden.
Als je van je selectie hebt genoten en je items graag wilt houden, kun je ze kopen. Je eenmalige huurkosten (exclusief verzendkosten) worden als korting op je bestelling bijgeschreven, zodat je niet twee keer hoeft te betalen!
Om een stuk te kopen, log eenvoudig in op je account voordat je verhuurperiode is afgelopen en klik op de “purchase” knop naast het product.
Wanneer je je eenmalige verhuurstukken niet binnen de officiële 10-daagse verhuurperiode terugstuurt, zullen er extra kosten in rekening worden gebracht. Voor elke extra 10 dagen waarin we de producten niet hebben ontvangen, wordt je de eenmalige huurprijs van je selectie in rekening gebracht.
Als je vragen hebt of een geldige reden hebt om je selectie niet op tijd terug te sturen, neem dan contact met ons op via hello@dressr.be.
We zijn blij dat je van je Dressr-outfit geniet. Je hebt twee opties om je favoriete stukken te behouden:
Meld je aan voor een Dressr-lidmaatschap. Kies je favoriete items, draag ze zo lang als je wilt en vernieuw je selectie op elk moment. Ontdek onze lidmaatschappen.
Voor eenmalige huur bestellingen rekent Dressr een vast verzend & retour tarief van €10 aan, ongeacht de locatie in België.
Om te beginnen met een Dressr-lidmaatschap, kies je uit onze drie lidmaatschappen en vul je de benodigde informatie in. Zodra je je gegevens hebt ingediend, ontvang je een bevestigingsmail om je te laten weten dat je nu lid bent! Je kunt nu je items uitkiezen en bestellen.
Nadat je je hebt aangemeld, betaal je een maandelijkse of driemaandelijkse vergoeding zolang je gebruikmaakt van de service.
Let op: om je te kunnen registreren bij Dressr, moet je 18 jaar of ouder zijn en in België wonen.
ONBEPERKT HUREN
Wist je dat je onze stukken voor een onbeperkte periode kunt huren? Dat klopt! Geen vaste retourdatums, geen beperkingen.
Niet te missen? Koop het aan! Ben je verliefd geworden op een van onze stukken? Als lid kun je ervoor kiezen om een stuk dat je momenteel huurt te kopen tegen een exclusieve leden prijs.
HERGEBRUIKEN & RECYCLEN
Bij het terugsturen van je garderobe, zorg ervoor dat je onze 100% herbruikbare, recyclebare verpakking gebruikt samen met je retourlabel. Het zijn de kleine dingen die helpen om onze planeet groener te maken!
Is er iets mis? Geen zorgen! We willen dat je items er precies uitzien zoals je hoopt. Als iets niet voor je werkt, laat het ons weten en je kunt het stuk omruilen voor iets nieuws. Dit geldt ook voor pasfouten en maatafwijkingen! En als er onverwacht een ander stuk in je bestelling zit, van maat tot stijl, kleur en alles wat buiten het gewone valt, stuur ons dan een bericht en we zorgen ervoor dat je het juiste stuk krijgt.
FRIS & PROPER
Elk Dressr-stuk wordt professioneel gewassen of chemisch gereinigd tussen verhuringen door. Dus je kunt je stukken ongewassen terugsturen, of ze zelf wassen als je ze langer wilt houden, volgens de verzorgingsinstructies op het kledinglabel.
Met een Dressr membership kun je items zo lang houden als je wilt, of ze meteen vervangen. Er zijn geen beperkingen op de huurperiode. De verzend- en retourkosten zijn inbegrepen in je lidmaatschap, dus gebruik zeker het retourlabel dat Dressr in je pakket heeft meegeleverd om de stukken die je wilt vervangen terug te sturen.
Zodra Dressr de stukken heeft ontvangen en de retourzending na een kwaliteitscontrole is goedgekeurd, kun je nieuwe items op het platform uitkiezen.
Je krijgt hier telkens een melding van.
Als een item uit je selectie niet past zoals verwacht, kun je het eenvoudig terugsturen naar Dressr.
Gebruik het kaartje dat is meegeleverd in de oorspronkelijke verpakking om de reden aan te geven waarom je het stuk terugstuurt. Nadat we het teruggestuurde stuk hebben ontvangen en de kwaliteit hebben gecontroleerd, kun je weer een nieuw item kiezen!
Als je advies nodig hebt, kun je ons altijd een bericht sturen op hello@dressr.be of de vraag stellen via onze chatbot Danni.
Als je een onverwacht stuk ontvangt, kun je het eenvoudig terugsturen naar Dressr.
Gebruik het kaartje dat is meegeleverd in de oorspronkelijke verpakking om de reden aan te geven waarom je het stuk terugstuurt. Nadat we het teruggestuurde stuk hebben ontvangen en de kwaliteit hebben gecontroleerd, kun je weer een nieuw item kiezen!
Als je advies nodig hebt, kun je ons altijd een bericht sturen op hello@dressr.be of de vraag stellen via onze chatbot Danni.
Dressr biedt 3 verschillende lidmaatschappen:
TOT 2 ITEMS – SIMPELWEG BASIS
2 stukken: Huur 2 basis toegangsstukken voor 39€ per maand of 109€ per 3 maanden.
TOT 3 ITEMS – MEEST POPULAIRE
Tot 3 stukken: Huur 3 basisitems OF 1 basisitem & 1 premium-access item voor 59€ per maand of 159€ per 3 maanden.
TOT 4 ITEMS – LUXUEUS
Tot 4 stukken: Huur 4 basisartikelen OF tot 2 premium-access artikelen voor 79€ per maand of 219€ per 3 maanden.
Al onze lidmaatschappen zijn inclusief gratis verzending & retour, professionele reinigingsservices en exclusieve kortingen.
Er zijn geen extra of verborgen kosten. Je bent echter wel verantwoordelijk voor verlies of schade aan een kledingstuk.
Niet-herstelbare schades (niet-verwijderbare vlekken en scheuren die niet kunnen worden gerepareerd) worden in rekening gebracht tegen de Dressr-prijs van het product. Je wordt eigenaar van het item zodra de transactie is voltooid, en we sturen het terug in je volgende pakket.
Let op: je moet Dressr onmiddellijk schriftelijk op de hoogte stellen in geval van verlies of schade aan de producten. Stuur een e-mail naar hello@dressr.be.
Je wordt automatisch in rekening gebracht na elke huurperiode, afhankelijk van je keuze lidmaatschap zal dit maandelijks of driemaandelijks gebeuren. Het in rekening gebrachte bedrag is gekoppeld aan je gekozen lidmaatschap. De factureringsperiode heeft geen verband met hoe lang je de stukken behoudt.
Ga je voor een grote reis naar het buitenland of wil je even niet huren? Je kunt je Dressr membership voor een periode van maximaal 2 maanden per jaar pauzeren en je account, item wishlist en bestelgeschiedenis actief houden.
Om je lidmaatschap te onderbreken, stuur je een e-mail naar hello@dressr.be. Dressr kan het pauzeren alleen initiëren voor het begin van een nieuwe factureringscyclus en nadat de kwaliteit je gehuurde stukken is gecontroleerd.
Je kunt je lidmaatschap deactiveren tussen de factureringscycli (maandelijks of driemaandelijks). Om je lidmaatschap te deactiveren, stuur je een e-mail naar hello@dressr.be. Dressr kan een lidmaatschap alleen deactiveren voor het begin van een nieuwe factureringscyclus en nadat de kwaliteit van eventueel op dat moment gehuurde stukken is gecontroleerd.
Je Dressr-lidmaatschap reactiveren is eenvoudig! Je kunt simpelweg inloggen op je account, je lidmaatschap bekijken en op de knop “REACTIVATE” klikken.
Dat kan zeker! Om een item van je Dressr te kopen, ga je naar je account en selecteer je ‘Purchase’ naast de afbeelding van het item. De verkoopprijs wordt in rekening gebracht minus een exclusieve Dressr korting die gekoppeld is aan je lidmaatschap of de huur die je hebt betaald (in het geval van eenmalige huur).
Omdat je het item al hebt kunnen dragen en ervan hebt kunnen genieten, zijn alle aankopen definitief en kunnen ze niet worden geretourneerd.
Als je van gedachten bent veranderd over een item nadat je het hebt teruggestuurd, hoef je het alleen maar opnieuw te huren. Zodra je het hebt gehuurd, kun je het kopen.
Alle Dressr bestellingen voor 11u worden op werkdagen (maandag t/m vrijdag) de dag zelf via Bpost verzonden. Zodra uw bestelling is geplaatst, kunt u rekenen op maximaal twee werkdagen voor verwerking en maximaal twee werkdagen voor levering.
Wij kunnen momenteel niet buiten België of naar postbussen verzenden.
Je kunt maar één verzendadres tegelijk opslaan in je Dressr account.
Als je een wijziging wilt aanbrengen, ga dan naar het Profiel gedeelte van je account en selecteer ‘edit’ naast het Verzendadres gedeelte. Als je klaar bent, zal ons systeem de wijziging bevestigen en je account bijwerken.
Je kunt je pakket volgen met het trackingnummer dat in de e-mail met de verzend- of retourbevestiging staat.
Voor leden zijn verzending en retourneren inbegrepen in je Dressr lidmaatschap. Wij leveren een retourlabel in je pakket, de retourzending is alleen gratis als je het label gebruikt dat wij je hebben bezorgd.
Voor eenmalige huur bestellingen berekent Dressr vaste verzend- en retourkosten van €10 overal in België.
Wanneer items aan ons worden geretourneerd, zorgt Dressr ervoor dat ze zorgvuldig worden gereinigd. Wij maken gebruik van professionele schoonmaakdiensten die zijn ontworpen om virussen en bacteriën te doden. Na het reinigen wordt een stoomoven gebruikt om alle resterende bacteriën en virussen te verwijderen.
Wij vermijden waar mogelijk chemisch reinigen vanwege de zware chemicaliën die hierbij komen kijken, maar sommige items moeten van tijd tot tijd chemisch gereinigd worden.
Onze medewerkers zorgen ervoor dat elk item na de reiniging veilig wordt verpakt om extra handling te voorkomen. Dit proces en deze technieken zorgen ervoor dat we je schone en gebruiksklare items kunnen bezorgen.
Ja, je kunt je artikelen wassen of laten stomen, zolang je de wasinstructies volgt die op het label van het kledingstuk staan of in de ‘care instructions’ die je op onze de productpagina van het artikel kunt vinden.
Dat hoeft niet! Je kunt al je items ongewassen retourneren. Elk Dressr item wordt tussen de verhuurperiodes professioneel gewassen of chemisch gereinigd.
Nee, het is niet toegestaan om gehuurde items om te zomen, te verlengen, op maat te maken of op een andere manier te veranderen. Als je dat toch doet, wordt de Dressr-prijs van het item in rekening gebracht.
Maak je geen zorgen! Bij Dressr hebben we een team van vakkundige professionals die klaar staan om elk type vlek of beschadiging aan te pakken.
Sterker nog, 98% van de tijd zijn we in staat de schade ongedaan te maken doordat ons geweldige team het zelf kan schoonmaken of repareren. Of het nu gaat om een vervelende spaghettivlek of een loszittende naad, meestal is het eenvoudig op te lossen!
Slechts in de resterende 2% van de gevallen gaat het om schade die we helaas niet kunnen repareren. Als dit een huurder overkomt, zijn ze verplicht om het beschadigde item te kopen. Je kunt er echter op vertrouwen dat ons team er alles aan zal doen om het item in de best mogelijke staat te herstellen, zodat je er ook na je aankoop van kunt blijven genieten.
Om alles nog vlotter te laten verlopen, kun je altijd een bericht sturen naar hello@dressr.be wanneer je een vlek of beschadiging tegenkomt die je zorgt baart. We houden je op de hoogte tijdens het hele proces!